Будьмо знайомі!


ПІБ: Нахвальна Наталяі Валеріївна

Посада: вчитель початкових класів

Місце роботи: Охрімовецький НВК

Педагогічний стаж: 18 років

Кваліфікаційна категорія: ІІ кв.категорія 

Освіта: вища; Барське педагогічне училище, 2001р., Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2015

                                                             Педагогічне кредо 
                                                                         
                             «Вік живи - вік учись»         
                                            
                  Мій життєвий принцип: 
                                                       
                                             «Ніколи не зупинятись на досягнутому»                                       
                                                                                                     
Проблема над якою працюю:
"Формування навичок самостійної роботи як виду навчальної діяльності учнів"

Сертифікати: 
–     за програмою «Intel® Навчання для майбутнього»;
–     за програмою Intel "Навчання для майбутнього» (версія 10.1);
–      методика викладання курсу за вибором "Уроки для сталого розвитку" у 3-4 класах;
–    "Цифрова культура педагога"     


 Працюю вчителем початкових класів в Охрімовецькому НВК з 2001 року. У нас чудовий, творчий педагогічний колектив.
  Працюючи вчителем початкових класів, переконалася, що навчання і виховання необхідно організовувати так, щоб дитина отримувала задоволення від своєї праці, зростала з дня в день. Я поставила перед собою завдання не "загубити" жодної дитини, а дати можливість розкрити найкраще, закладене в ній  природою, сім'єю. 
    У своїй роботі на уроках використовую диференційований індивідуально-особистісний підхід до учнів, завдяки чому форми і методи навчання пристосовую до здібностей кожного вихованця, що сприяє їхньому розвитку.
         Добираючи завдання до уроку, я завжди пам'ятаю про те, що вони мають бути цікавими, різноманітними, посильними, а головне - у дитини має бути вибір, тому я не даю «завдання», а пропоную його.
          Однак розумію, що процес навчання - це не безперервна радість. Не все може бути цікавим у навчанні. Наслідуючи К. Д. Ушинського, вважаю за потрібне «привчити дитину робити не тільки те, що її цікавить, а й те, що не цікавить, робити заради приємності виконати свій обов'язок».
           Крім цього, в своїй роботі я вико­ристовую позитивний досвід роботи інших учителів. 

      

Немає коментарів:

Дописати коментар